Zablude zaljubljenika u automobile

Zablude zaljubljenika u automobile

Zablude zaljubljenika u automobile

Zaljubljenici u automobile nikad ne žele da priznaju da njihov ljubimac troši previše, da je registracije preskupa, da nije udoban za čitavu porodicu, da su troškovi održavanja preveliki i da je nepregledan za vožnju. Evo još par stvari u ko ubedili sebe.

Stotinke su bitne

Ubrzanje od 0 do 100 je merilo snage automobila. Svako bi voleo da njegov automobil bude najbrži prilikom starta pa makar to bilo i za 0,01 sekundu. Da li su stotinke bitne? Naravno da ne, pogotov ne konkreno na putu jer na ubrzanje utiče previše faktora da bi se ono moglo odrediti precizno u realnim uslovima vožnje.

Kontrola stabilnosti samo šteti

Istina je da su pre dosta godina ovi sistemi znali da se mešaju previše u rad vozača ali danas su dovedeni gotovo do savršenstva i nijedan vozač ne može svojim reakcijama nadomestiti ono što sistem kontrole stabilnosti pruža.

Konjska snaga je najvažnija brojka

Broj konja nekog automobila može vam dati okvirnu predstavu o njegovim performansama, pre svega po pitanju ubrzanja i maksimalne brzine, ali odnos snage i težine je daleko bitniji. Automobil sa 212 konja snage koji teži 400 kilograma, kao što je Hondin koncept "Project 2&4", ima isti odnos snaga/težina kao i Bugatti "Veyron". Mislite o tome.

Promene su loše

Izuzev polja informatike i tehnike automobilska industrija je među delatnostima u kojima su inovacije najčešće. Naravo, za one kojima benzin teče venama nema boljeg automobila od BMW-a sa sredine 90-ih, ali istina je da su danas automobili zahvaljujući inovacijama brži, sigurniji, manje troše i zabavnije ih je voziti.