WRC - MITSUBISHI IMA SANSE !!!

WRC - MITSUBISHI IMA SANSE !!!

WRC - MITSUBISHI IMA SANSE !!!

Finac, Harri Rovanpera, izrazio je uverenje da Japanski tim ima idealne preduslove da dozivi preporod tokom sezone 2006, i napomenuo da automobil kojim su se takmicili u sezoni 2005, predstavlja bazu za bolid u kome ce nastupiti sledece sezone (dakle mehanicki diferencijali).




Za razliku od ostalih timova, Mitsubishi je takticki napravio korak napred, jer umesto da ulaze ogromne sume novca u razvoj sto savrsenijih elektronski regulisanih diferencijala, ovaj tim je se skoncentrisao na pravilnik za 2006. godinu! Naime, Mitsubishi je i poceo sezonu sa projektom razvoja aktivnih diferencijala. Na celu tog sjajnog tima stajao je veliki strucnjak, gospodin Mario Fornaris (tvorac cuvenog Peugeot-a 206 WRC), i ovaj tim je vec u Svedskoj ove godine startovao sa jednim aktivnim diferencijalom.

Medjutim, FIA izglasava regulativu da se od sezone 2006 zabrane aktivni diferencijali, i japanski tim nastavlja sa pasivnim diferencijalima, dok Mario Fornaris, posle relija Kipar odlazi iz Mitsubishija, vraca se u svoju rodnu Italiju, i kako prenose neki mediji, on je sada zaduzen za projekat FIAT PUNTO SUPER 2000! U vezi svega navedenog Harri kaze da smatra da ce u 2006. biti u veoma dobroj poziciji, jer je tim ove godine nastupao sa bolidom koji drugi timovi tek treba da prilagode novom pravilniku. Treba napomenuti da je pored zabrane aktivnih diferencijala FIA zabranila i ubrizgavanje vode u usisne kanale, sto je do sada bila praksa, da bi bolidi dobili vecu snagu!
Goran Saric KGauto