Vesnić nastavlja pohod ka novoj tituli

Vesnić nastavlja pohod ka novoj tituli

Vesnić nastavlja pohod ka novoj tituli

Nakon fantastičnog uspeha u Mađarskoj i duple pobede na Hungaroringu ASK Sport Auto Vesnić svoj put ka osvajanju titule Šampiona Centralne Evrope na kružnim stazama nastavlja predstojećeg vikenda.

Od 10-12. maja na poznatoj stazi A1 RedBull Ring u Austriji. Nova staza, nov izazov a Milovan Mikica Vesnić zbog sistema takmičenja nije imao previše vremena da uživa u trijumfu pa će tim morati već u sredu biti u Austriji.
 
Tehnički pregled i administrativne provere zakazane su za četvrtak, slobodan trening za petak pre podne a svoj prvi zvanični izlazak na stazu Vesnić ima istog dana u 14h. Drugi zvaničan tening vozi se u subotu 11.05. u 09h20 dok su po planu organizatora obe trke u nedelju, prva u 13h a druga u 17h. U svakom slučaju još jedan dug i naporan vikend je pred Vesnićima. 
 
Automobil Opel Vectra STW je u top formi a prema listi prijava najveći konkurenti Vesniću ponovo će biti prošlogodišnji Šampion Čeh Marek Fried i njegov timski kolega u Lotusu Exige, Petr Mandelik. Iz Mađarske ponovo dolazi Tim Gabor sa Peugeotom 407 S2000 dok su za tim nepoznanica Čeh František Došek u Peugeotu klase E1 kao i domaćini Peter Chober koji nastupa sa BMW-om češkog tima ProcarMotorsport i Laurent Koly sa dobro poznatim Renault Cliom E1 Herzog Motorsporta. U svakom slučaju u klasi D4-2000ccm prema zvaničnoj listi prijava nalazi se impozantna brojka od 34 vozača iz Češke, Poljske, Austrije, Slovačke, Slovenije, Mađarske i Srbije. Pored Vesnića na listi je ponovo i Rudi Pešović sa svojom Alfom 147 SP. Cifra koja obećava „dobru“ gužvu na stazi što će poseban efekat imati na treninzima. Pravi tajming izlaska na stazu biće od velikog značaja.
 
Boje Srbije Milovan Vesnić ponovo brani na jednoj od najpoznatijih staza Evrope. U počeku poznat kao Austrijaring autodrom je 18 puta uzastopno bio domaćin F1 karavana od 1970-1987-me godine. Staza je kasnije skraćena i preimenovana u A1 Ring a na njoj se F1 vozio od 1997-me do 2003-će godine. 2011-te godine stazu kupuje i potpuno renovira kompanija za proizvodnju energedskih napitaka Red Bull i od tada je poznata kao RedBull Ring. Dugačka je 4.326km i ima 10 krivina. Obe trke Vesnić vozi po 25 minuta ili u prevodu oko 14-15 krugova.
 
- U Mađarskoj smo sa dve pobede ostvarili ogroman uspeh, i za tim i za srpski sport i automobilizam, što nam daje nadu za dobar uspeh i u Austriji. Sa Hungaroringa nosimo prelepe uspomene ali i iskustva, pre svega ona koja se tiču konkurencije. RedBull Ring je potpuno novi izazov. Ponovo nova staza i za mene i za tim, i ponovo ćemo imati dosta posla da pronađemo pravi setap. Za upoznavanje sa konfiguracijom autodroma iskoristićemo slobodne treninge i nadam se da će nam to i ovoga puta biti dovoljno da već u petak, na prvom zvaničnom treningu,  pružimo performans blizu maksimuma. Trkački vikend je ponovo dug i naporan. Zbog pomalo čudnog rasporeda organizatora u Austriju dolazimo u sredu da bi obe trke imali tek u nedelju. Dve trke u tako malom vremenskom periodu ne daju pravo na bilo kakvu grešku. Prema onome što sam video staza bi trebalo da odgovara mom automobilu jer je dosta brža od Hungaroringa a i sama konfiguracija staze mi se sviđa. Nadam se da će to uz malo sportske sreće biti dovoljno da ponovimo uspeh iz Mađarske. Konkurenti sada moraju da razmišljaju više o nama nego mi o njima ali sam siguran da, pre svih Česi u Lotusima, dolaze u Austriju sa motivom više da nam "skinu skalp". Budite sigurni da ćemo svi zajedno dati sve od sebe da prođu slično kao u Mađarskoj - optimista je pred drugu trku Šampionata Centralne Evrope Milovan Mikica Vesnić
 
Satnica takmičenja:
 
petak 10.05. - 14:00-14:25  trening za prvu trku
subota 11.05. - 9:20-9:45 trening za drugu trku
nedelja 12.05. - 13:00-13:40 prva trka, 17:20-18:00 druga trka
 
ASK Vesnić Auto