Treća trka šampionata Srbije održana u Rijeci

Treća trka šampionata Srbije održana u Rijeci

Treća trka šampionata Srbije održana u Rijeci

Prva trka trećeg takmičarskog vikenda regionalnog kupa „Bezbednost na putevima“ pripala je Mikici Vesniću ispred Zorana Kastratovića i lokalnog heroja Roberta Bradarića, održana na auto motodromu Grobnik u Hrvatskoj, nadomak Rijeke.

Prva trka trećeg takmičarskog vikenda regionalnog kupa „Bezbednost na putevima“ pripala je Mikici Vesniću ispred Zorana Kastratovića i lokalnog heroja Roberta Bradarića, održana na auto motodromu Grobnik u Hrvatskoj, nadomak Rijeke.

Mnogo zanimljivije i uzbudljivije bilo je u klasi A, gde su se Aleksandar Tošić, Žarko Terzić, Dragan Stojković i Mirko Milovanović jurili, preticali do poslednjeg kruga. Treću skupinu predvodio je Nebojša Atanacković ispred Hrvoja Čikora i Juraja Combaja, domaćih takmičara, dobro ih namučivši da ga obiđu.

"Loše sam startovao iz dva razloga. Prvi je zbog problema sa menjačem, a drugi jer sam startovao sa prljave strane, tako da je Kastratović izbio na vodeću poziciju. Tokom prvog kruga, vratio sam poziciju sa starta i sigurnom vožnjom stigao do cilja. Pobeda na Grobniku gde sam prvi put nastupio posebno mi je draga", rekao je Vesnić, odmah posle trke.

Zoran Kastratović posle gubitka vodeće pozicije, tokom trke pao je na treće mesto, da bi bukvalno u finalnom krugu u zagrebačkoj krivini prestigao Roberta Bradarića i dokopao se drugog mesta na pobedničkom postolju.

"Uzbudljiva i naporna trka je iza mene, ali nisam umoran, jer sam srećan što sam se dokopao drugog mesta, na trećoj trci sezone i prvi put na auto motodromu Grobnik", jasan je bio Kastro.

Lokalni heroj Robert Bradarić ima za čime žaliti, jer je zahavljujući takmičarima koji su kasnili za krug morao da popusti gas i zbog toga, barem po njegovoj priči, prepusti drugo mesto kolegi iz Srbije.

Druga trka dana bila je znaku jugića klasa hibrid i mali N, koji su vozili u diviziji. Iako su svi odreda prvi put vozili na autodromu, slabo ko se dao zbuniti, već su svi maksimalno ganjali nekadašnji ponos nacionalne auto industrije, na opšte zadovoljstvo malog broja posmatrača. Već u prvom krugu, došlo je do odvajanja takmičara u Hibridu, gde su se čak sedam automobila u prvih pet krugova borili za pobednički podijum. Mali N je takođe bio uzbudljiv, ali zahvaljujući Nikoli Miljkoviću u Todoru Stamenkoviću, koji su se odvojili od ostatka društva. Posle deset krugova vrlo uzbudljive trke praktično u foto finišu slavio je Predrag Lambaša ispred Radoslava Vukosavljevića, dok je treći Miloš Spasojević. Na drugom pobedničkom podijum prvo mesto Nikola Miljković, drugo Zlatko Dobrota i treće Željko Petrović.

Izvor: Plumrace