Tošić definitivno nije regularan

Tošić definitivno nije regularan

Tošić definitivno nije regularan

Četvrta kružna trka regionalnog kupa Bezbednost na putevima, koja je održana minulog vikenda na stazi Zalužani kod Banjaluke, još uvek zvanično nije završena za takmičare klase SP.

Žarko Terzić je odmah po završetku takmičenja uložio prigovor na tehničku regularnost Honde CiviC za čijim volanom od ove sezone sedi Aleksandar Tošić.

Auto je plombiran i „stavljen” na prikolicu kako bi u neizmenjenom stanju bio transportovan za Beograd na „otvaranje”, odnosno predat u ruke predsedniku tehničke komisije Zoranu Miljkoviću, kako bi preciznim merenjem utvrdili činjenično stanje.

"Skinuli smo auto sa prikolice, proverili plombe i počeli sa radom. Posle detaljne provere po svim stavkama u prigovoru, pronašli smo da je prečnik difuzora iza leptira veći od propisanog. Maksimalna dozvoljena širina je 62.25 milimetara, a mi smo izmerili na Hondi 63.70. Uredno smo sastavili zapisnik koji su potpisala oba takmičara i procedura je sledeća: na osnovu nalaza sačiniću zvaničan zahtev za pokretanje disciplinskog postupka, a o istom će odlučivati disciplinski sudija. Moram da naglasim da je čitav proces protekao regularno i bez primedbi", rekao je Zoran Miljković, predsednik komisije.

„Leptir” na Hondi Aleksandra Tošića definitivno nije regularan, a koliko mu je višak vazduha pomogao, odnosno dao dodatnu snagu izraženu „konjima” ili kilovat časovima, mogu da kažu samo stručnjaci. Jedno je sigurno - Tošiću izmiče titula, a vrednije od toga je obraz. Iako mu nije bilo do priče posle svega, pristao je da progovori koju.

"Osećam se kao neko ko mora da „odleži” ubistvo, a nije izvršio delo. Neka budem kažnjen, ali realno. Strašno mi je krivo i osećam se neprijatno zbog svega, jer ja nisam takav. Poslao sam zvaničan zahtev da mi hitno Hartman i FIA odgovore, koliko sam tačno dobio snage zbog većeg prečnika. Ako je to do 3 konjske snage, onda je smešna priča onih koji me ne vole i pričaju kako se radi od 15 do 20 „konja”. U tom slučaju, neka me kazne novčano i dozvole mi da na Batajnici pokažem da pobede u dosadašnjem delu nisu slučajnost. U isto vreme ne mogu da verujem da je to delo vlasnika od koga sam kupio auto. U ugovoru jasno stoji da auto mora biti po homologaciji", završio je Tošić.

Žarko Terzić podnosilac prigovora zvuči dijametralno suprotno od Tošića, ali se ne bi reklo da likuje, već da oseća zadovoljstvo što su se njegove sumnje obistinile.

"Od prvog momenta kada se auto pojavio na našim stazama, znao sam da nije u redu. Još 2009. godine kada je tu Hondu vozio Voja Lekić podneo sam prigovor, koji nije usvojen, jer ga navodno nisam predao direktoru trke. Bez obzira na plasman odlučili smo da na Zalužanima posle trke uložimo prigovor, kako bi se uverio da su mi sumnje bile osnovane, plus da Tošić ne bi osvojio titulu. Grehota je što je ta Honda tolike sezone harala, a vozači sa njom osvajali titule i kitili se perjem koje ne zaslužuju", jasan je Terzić.

Izvor: Plumrace