SCG RALLY - INTRVJU - VLADAN PETROVIC, RELI SAMPION SCG

SCG RALLY - INTRVJU - VLADAN PETROVIC, RELI SAMPION SCG

SCG RALLY - INTRVJU - VLADAN PETROVIC, RELI SAMPION SCG

Aktuelni Sampion Srbije u reliju, Vladan Petrovic, je momak sa Vozdovca, privatno miran i povucen, a na stazi pravi borac. U reli sportu je debitovao kao suvozac Boruta Tomica 1999. godine. Godinu dana kasnije debituje kao vozac, i postepeno od Yuga, preko Peugeota 106 i Citroen Xsare grupe N, seda u Mitsubishi Lancer grupe N, koji sada vozi...



Vladan Petrovic je rodjen 30.01.1980. godine u Beogradu, gde je i odrastao. Sa svojih 19 godina debitovao je u reliju kao suvozac cuvenog Boruta Tomica. Godinu dana kasnije, od visestrukog sampiona, Veska Prlainovica kupio je Yugo, grupe N, sa kojim je debitovao na YU reliju i odmah osvojio trece mesto u klasi. Posle jos jedne sezone ucenja i ’ kaljenja ’ u ’malom N-u’ , prelazi u Peugeot 106 grupe N i iste godine osvaja titulu sampiona. 2003. godine prelazi u ’ jacu ’ grupu N klase 3, i vozi Citroen Xsaru, sa kojom 2004. godine osvaja svoju drugu sampionsku titulu. Prosle godine kupuje Mitsubishi Lancer grupe N od cuvenog Raimunda Baumschlagera, visestrukog prvaka Austrije i Nemacke u reliju i pobedjuje na svih 5 odrzanih relija za sampionat Srbije. Od prve odvozene trke, sa njegove desne strane, drustvo u automobilu pravi mu Srdjan Kondic.


- Vlade, prosle godine, promenio si automobil. Zasto si se bas odlucio za Mitsubishi grupe N?


’ Mitsubishi i Subaru su automobili koji imaju neku svoju draz, cetri vuce, turbo, veliku snagu i mislim da su najblizi nekom WRC-u. Moze dosta stvari da se nauci od takvog automobila, jer je tehnika voznje sasvim drugacija od ostalih modela, kao sto su super 1600 bolidi. Takav auto se uvek priznaje u Evropi i Svetu na relijima. I Razlika u troskovima je velika. Super 1600 je auto koji trazi dosta reparacija posle svakog relija dok je Mitsubishi grupe N mnogo izdrzljiviji. Super 1600 je kao pojava strasan auto, ali mnogo skup cak i u startu! ’


- Prvi dan YU relija, kako je bilo ? Sta si mislio pre starta, a sta posle prve etape?


’ Znao sam da ne mogu da budem prvi. Ali, trudio sm se i lepo je trkati se sa profesionalnim automobilima i vozacima i to je veliko iskustvo za mene. Velika je razlika u automobilma kao i sto se da videti! Ja sam zadovoljan.’

- Poslednji Srbin koji je pobedio na YU reliju jeste Vicentije Savic, daleke 1992. godine. S’obzirom da pobednik na YU reliju vazi za regionalnog reli heroja, kakvi su planovi za ovogodisnji YU reli?


’ Sto se tice YU relija, jedna dobra renta bi zavrsila posao. Ostale relije u domacem sampionatu verovatno cu voziti sa istim automobilom, a planiram i nastup na neki od relija u inostranstvu. ’


- Kako ocenjujes otvoreni Sampionat Srbije u reliju?


’ Otvoreni sampionat Srbije je stasna stvar, i to se moze videti iz primera brdske trke Tara. To mora da se napravi, jer ovo nigde ne vodi. Svako vozi za svoj sampionat, a ima nas mnogo. Znam kako je publici! ’

Goran Saric - KGauto