SCG RALLY - INTERVJU - ALEKSANDAR DIMITRIJEVIC

SCG RALLY - INTERVJU - ALEKSANDAR DIMITRIJEVIC

SCG RALLY - INTERVJU - ALEKSANDAR DIMITRIJEVIC

Aleksandar Dimitrijevic, popularni Aca-Lauda, roden je 31.01.1977 godine u Bajinoj Basti. Svoju reli karijeru zapoceo je kao suvozac Predragu Stojkanovicu na YU reliju 1998.godine. Do 2001. godine ucestvuje na kruznim trkama ’KUP FICA’, gde pokazuje svoj talenat, i tada od prijatelja dobija nadimak Lauda. Da je opravdao svoj nadimak i umece za volanom pokazuju rezultati i statistike...




-Aleksandre, kada i kako si poceo svoju uspesnu reli karijeru ?

’2000. godine sam od ’svadbenih para’ kupio Zastavu Yugo 55, sa kojim krajem 2001. godine debitujem u klasi N1 na reliju ’Memorijal Obrena Tesica’. Drustvo u automobilu, od pocetka karijere, na desnom sedistu pravi mi Goran Stanic, Macak. Vec na svom prvom zajednickom treningu prevrnuli smo se na krov. Moram da priznam da je tadasnja prateca ekipa na celu sa Dobrivojem Sakicem, Kinezom, sjajno odradila posao, tako da nas to nije pokolebalo, iako smo prvi reli zavrsili na desetom mestu. Na prvoj levoj krivini pukla je sajla od gasa, kvar je otkolnjen, ali je izgubljeno vreme nenadoknadivo. Ubrzo je dosao i YU reli, koji zbog izletanja i ostecenja automobila zavrsavamo na jako dobrom cetvrtom mestu...’

-Koliko se secam, 2002. godine zavrsio si svih 6 relija, i to sa po dva cetvrta, dva treca i dva druga mesta. Zbog tadasnjeg sistema bodovanja (odbijanje najlosijeg rezultata), zavrsio si na cetvrtom mestu u generalnom bodovnom saldu, a realno si bio drugi.

’Da, ali te godine sam stekao dovoljno iskustva da bi na startu 2003. godine u Budvi (Interspeed rally) osvojio prvu pobedu u karijeri. Medjutim, vec na sledecem reliju pravim gresku i pri brzini oko 130km/h izlecem i totalno unistavam svoj automobil. Ja i Goran ostajemo nepovredjeni, a ostatak automobila prebacujemo u poznatu radionicu Mise Petricevica, ’Rid Sport’ u Perucac. Uz pomoc kluba za koji sam vozio, ’Gina sport’, i malobrojnih sponzora pravimo potpuno nov automobil. Da je majstor Misa napravio vrhunski automobil pokazao sam vec na sledecem takmicenju. Osvojili smo prvo mesto na ’Zemunskom reliju’ i to, zbog nedostatka finansija, sa obicnim serijskim kocionim plocicama.U tom trenutku sam imao sanse za titulu, ali na brzinskom ispitu ’Mitrovac’ na ’Balkan reliju’ ostecujem balans stanglu i titula odlazi u nepovrat. Sampionat sam zavrsio kao vicesampion, i to iza Veska Prlainovica, za koga i sada tvrdim da je nas najbolji reli vozac.’

-2004.godine na ’Interspid reliju’ izdao te je motor, ali uz dva druga mesta i dve pobede stigao si do svoje prve sampionske titule. Tvoj komentar na sve to, da li je to bila slucajnost?

’Bilo je svega. Bilo je malera, ali i srece.Uspeo sam da osvojim tiulu, ali da li je slucajnost videli smo vec 2005. godine. Tada uz pomoc svog novog kluba ’ASK RID SPORT ’ stizemo do druge sampionske titule, i to sa maksimalnim ucinkom, pet pobeda.’

-Konacno si uspeo da promenis automobil. Sa Suzuki Swiftom grupe N, klase 2 vec si vozio jedan reli i odusevio si gledaoce na Cacanskom reliju osvojivsi prvo mesto u klasi i trece u generalnom plasmanu. Kakvi su prvi utisci o novom automobilu ?

’ Auto prosto leti ! Medjutim, moram da kazem da je dosta ’nervozniji’ nego Yugo. Mislim da je visina po homologaciji veliki problem. Ali, generalno, ovaj auto je lakse voziti nego Yugo, jer je snazniji i upravljiviji.’

-Kako komentarises proteklu sezonu?

’Uspeo sam da odbranim titulu, sto mi je i bio cilj. Zahvaljujuci mojim rezultatima ASK RID SPORT je osvojio drugo mesto u sampionatu klubova, sto je po meni za novootvoreni klub veliki uspeh. Uz sve to, doprineo sam da ekipa sponzora AP SPORT, za koji vozim protekle dve godine, osvoji prvo mesto u plasmanu ekipa sponzora.’

-Sta ocekujes u narednoj sezoni?

’Prioritet je osvajanje titule, samim tim i zlatne kacige. Nadam se da cu i u narednoj sezoni saradjivati sa ekipom sponzora AP SPORT kao i sa sadasnjim sponzorima (DOO Zak -Loznica, VU TARA Bajina Basta, NISENS hladnjaci, JONSERED, Dramilin, Pekara Oliver, Opstina Bajina Basta, ASK RID SPORT...). Pred nama je period trazenja novih sponzora, jer je automobil ozbiljniji od proslog, a samim tim i troskovi odrzavanja su veci, ali mi smo puni optimizma.’

-Kakvu konkurenciju ocekujes u klasi N2?

’Jos uvek ne znam ko ce voziti u klasi N2, mada je konkurencija uvek bila na nivou. Moj auto je starije generacije, ali se nadam da cu izaci na kraj sa svojim rivalima.’

-Kako ocenjujes kalendar za narednu godinu?

’Kalendar je za moju finansijsku situaciju i vese nego prebukiran, mada sve zavisi od sistema bodovanja. Mislim da ’teraci’ imaju vise sanse sto je po meni dobro. Radujem se novim stazama, jer se pokazalo da bolje vozim na novom terenu nego kod kuce.’

-Nesto kratko za kraj ?

’Zahvaljujem se svojoj porodici i prijateljima na podrsci. Nadam se da ce se i u nasem sampionatu pojaviti neki novi, veci, sponzori i da ce uskoro ova vrsta sporta stati u red odmah iza kosarke i fudbala.’

Goran Saric - KGauto