Rezultati druge ovonedeljne trke na Batajnici

Rezultati druge ovonedeljne trke na Batajnici

Rezultati druge ovonedeljne trke na Batajnici

Finalno takmičenje šampionata Srbije na kružnim stazama, održano na pisti vojnog aerodroma u Batajnici u potpunosti su obeležili vozači u klasama 1 i 2, gde se vozi Yugo 55 nekadašnji ponos nacionalne auto industrije.

 
Šesnaestogodišnji Nikola Miljković takmičar klase mali N u premijernoj sezoni, trijumfom na šestoj trci sezone, osvojio je titulu i postao najmlađi šampion Srbije na kružnim stazama. Dejan Čolović ubedljivo najteži takmičar u klasi Hibrid, maestralnom vožnjom demonstrirao je kako se iz nejakog juga, izvlači maksimum snage i osvaja prvo mesto.
 
Prva od četiri trke finalnog dana, bila je u klasi 1, gde su tri kandidata imala šansu da osvoje titulu. Na osnovu plasmana sa subotnje trke Nikola Miljković kao drugoplasirani startovao je sa devetog mesta, Todor Stamenković kao pobednik sa desetog, a Zlatko Dobrota sa šestog jer je juče bio četvrti. Vladimir Marković zahvaljujući desetom mestu, dobio je čast da startuje kao pravi. Da li zbog treme ili želje da što bolje iskoristi dobijenu poziciju, nije izdržao i startovao je pre vremena, što nije smetalo pomenutoj trojici da ga već u prvom krugu stignu, a u drugom prestignu, da bi Marković trku završio kao 17. Mnogo preticanja, duela za poziciju koje donose bodove na trci, viđen su tokom svih 10 krugova. Na kraju u maniru pravog kartingaša što je do juče i bio, Miljković u velikom stilu slavi, dok je Stamenković u sedmom krugu zbog gume parkirao, a Dobrota krug pre kraja, takođe ostao da mu pravi društvo na istoj krivini.
 
Trku dva sačinjavale su klase 4 i 6, koja standardno voze u diviziji. Dušan Borković u Mitsubishi Lanseru, startovao je kao iz katapulta i poveo trku, da bi posle tri kruga uz paljenje guma zbog publike u krivini kod boksa, završio trku jer je vozio u svojstvu gosta. Mikica Vesnić u opel vektri već posle prve krivine vraća vodeću poziciju, dok ga Zoran Kastratović u reno kliu prati na pristojnoj udaljenosti. Miloš Asanović gost iz Crne Gore, na gorenjem pravcu morao je u prvom krugu da parkira Audi, pre vremena verovatno zbog kvara. Taman kada su svi pomislili da će Vesnić kao po običaju ubedljivo završiti na prvom mestu, Zoran Kastratović je u drugom delu trke žestokom vožnjom jasno stavio do znanja da želi da ga prestigne, što je i učinio. Kastratović jeste vozio auto lakši 120 kilograma, ali to nije umanjilo njegovu vožnju i pobedu. U klasi 4 Žarko Terzić je pobedom overio titulu, dok je Dragan Stojković završio kao drugi, a Slobodan Petošević kao treći.
 
Treći okršaj dana još jedna divizija, sačinjena od klasa 3 i 5. Dejan Stojić zbog publike i sponzora na trošnim gumama završava kao drugi iza Branka Ćopića, dok je Dejan Rašević zasluženo osvojio treće mesto. Pavle Komnenović organizator i takmičar klase 5 od starta do cilja svih 12 krugova vozi je žestoko, što je rezultiralo šampionskom titulom.
 
Finale finala ostavljeno je za klasu 2, poznatiju kao Hibrid. Iako je Radoslav Vukosavljević još u subotu overio titulu, više od 3,000 gledalaca imalo je jedinstvenu priliku da prisustvuje neverovatno zanimljivoj trci, koja se prati u jednom dahu. Puna startna rampa, "jugići" uslovno rečeno izjednačeni, takmičari maksimalno naoštreni, držali su pažnju posmatrača svih 12 krugova, nedozvoljavajući im da predahnu, dok kroz cilj nije prvi proleteo Dejan Čolović za pola točka ispred Darka Božilovića. Najbolji mogući način da se stavi tačka na šampionat Srbije na kružnim stazama.
 
Šampionska titula u plasmanu klubova odlazi u vitrine ASK Centra Boban, dok je kod sponzora najbolji Dunav osiguranje – Centar Boban. 
 
Nezvanični rezultati:
Klasa 1: N. Miljković, 2. S. Janković, 3. Ð. Milošević
Klasa 2: 1. D. Čolović, 2. D. Božilović, 3. P. Lambaša
Klasa 3: 1. b. Čopić, 2. D. Stojić, 3. D. Rašević
Klasa 4: 1. Ž. Terzić, 2. D. Stojković, 3. S. Petošević
Klasa 5: 1. P. Komnenović, 2. D. Petković, 3. V. Panić
Klasa 6: 1. Z. Kastratović, 2. M. Vesnić
 
Izvor: Plumrace