Rally Germany 2011 - Dvostruka pobeda i novi rekord Citroëna

Rally Germany 2011 - Dvostruka pobeda i novi rekord Citroëna

Rally Germany 2011 - Dvostruka pobeda i novi rekord Citroëna

Na Rally Germany 2011, Citroën Total World Rally Team je osvojo treću dvostruku pobedu ove sezone, a Sebastien Ogier i Julien Ingrassia postigli su svoju prvu pobedu na asfaltnoj podlozi u Svetskom reli šampionatu, ispred Sebastiena Loeba i Daniela Elene. 

Na Rally Germany 2011, Citroën Total World Rally Team je osvojo treću dvostruku pobedu ove sezone, a Sebastien Ogier i Julien Ingrassia postigli su svoju prvu pobedu na asfaltnoj podlozi u Svetskom reli šampionatu, ispred Sebastiena Loeba i Daniela Elene. Time je Citroën stigao do rekordne 78. pobede u prestižnom Svetskom reli šampionatu (FIA WRC), postavši proizvođač sa najvećim brojem pobeda u ovom sportu. Automobil Citroën DS3 WRC je zabeležio svoju osmu WRC pobedu, osvojivši rekordnih 8 uzastopnih takmičenja.
 
Kao i u petak, brzinski ispiti finalnog, trećeg dana relija Nemačka, vodili su putevima kroz čuvene vinograde, prateći reku Moselle. I, kao u petak, gusti oblaci prekrili su nebo, neposredno pre nego što su takmičari napustili servisno parkište u Trieru. Meteorološka služba Francuske je objavila da će pasti kiša, pa su mehaničari Citroën Racinga promenili set-up na automobilima i montirali Michelin Pilot Sport meke pneumatike na oba bolida Citroën DS3 WRC.
 
Na prvom nedeljnom brzinskom ispitu, Dhrontal, bilo je samo nekoliko mesta sa vlažnim asfaltom. Posade Citroën Total World Rally Team-a nisu rizikovale, i sačuvale su vođstvo u trci, iako su izgubile po nekoliko sekundi na ovom brzinskom ispitu. Sledeći brzinski ispit,  Moselwein, bio je potpuno natopljen vodom. Izbor mekih pneumatika, omogućio je dvojici Sebastiena da izbegnu sve "zamke" u ovom sektoru. "Napravili smo odličan izbor jutros." - izjavio je Ogier, nakon što se vratio u servisno parkište. "Držao sam se više sredine puta, jer sam se trudio da ne "sečem" krivine i tako sam minimalizovao šansu za gumi defekt. Trudili smo se da sačuvamo naše vođstvo i pokušavali da ostanemo koncentrisani." - istakao je Ogier.
 
Loeb je postavio najbolje vreme vožnje na 17. i 18. brzinskom ispitu i skoncentrisao svu svoju pažnju na finalni brzinski ispit, koji donosi bonus poene. Sedmostruki reli šampion sveta, "leteo" je ulicama grada Triera i osvojio tri dodatna poena, jer je zabeležio najbolje vreme vožnje, dok je Ogier zabeležio drugo vreme i dva bonus boda za drugo mesto na Power Stage-u.
 
"Moram da kažem da ništa nije bilo odlučeno, čak i kada sam bio plasiran ispred Seba, koji u Nemačkoj nikada nije poražen i koji je na asfaltu veoma brz. Apsolutno sam oduševljen ovom pobedom i time što smo pokazali da možemo biti drzi i na ovakvoj podlozi. To značajno povećava našu motivaciju za završnicu šampionata. Možda nisam u najboljoj poziciji, ali boriću se sve dok budem imao šansu." - izjavio je Ogier.
 
"Posle osam pobeda u Nemačkoj u nizu, sigurno ne mogu biti zadovoljan sa drugim mestom." - negodovao je Loeb. "Poslednjih godina sam govorio, da i ovoj seriji mora doći kraj - i došao je! Nismo imali sreće, ali to su trke. Matematički govoreći, moje drugo mesto i bodovi sa Power Stagea, znače da pobedu još uvek imamo u rukama." 
 
Rally Germany 2011:
 
1. S. Ogier / J. Ingrassia (Citroën DS3 WRC) 3h 32m 15.9s
2. S. Loeb / D. Elena (Citroën DS3 WRC) +39.8s
3. D. Sordo / C. Del Barrio (MINI John Cooper Works WRC) +1m 55.6s
 
Plasman u konkurenciji vozača :
 
1. Sebastien Loeb 192 boda
2. Sebastien ogier 167 bodova
3. Mikko Hirvonen 156 bodova
 
Plasman u konkurenciji timova :
 
1. Citroën Total WRT 333 boda
2. Ford Abu Dhabi WRT 242 boda
3. M-Sport Stobart WRT 105 bodova
 
VITRO GROUP Marketing