Poziv na opoziv

Poziv na opoziv

Poziv na opoziv

Jedan od kriterijuma po kojem se određuje pouzdanost automobila jeste i broj opozvanih primeraka zbog određenih fabričkih grešaka i kvarova. Evo kako stvari stoje za vodeće svetske proizvođače.

Opoziv, to je reč koju nijedan proizvođač automobila ne želi da čuje. Evo podataka iz Nemačke o tome koji proizvođači su radili opoziv, zbog kakvih problema i koliko primeraka je moralo na doradu.

Vazdušni jastuk: BMW, Audi, Honda, Mazda, Mercedes, Nissan, Opel, Toyota - 749 545 primeraka

Kablovi: Peugeot, Toyota - 5 516 primeraka

Turbina: Nissan - 16 276 primeraka

Mlaznice stakla: Ford - 35 000 primeraka

Korozija (hauba): Opel - 180 000 primeraka

Filter goriva: VW, Škoda, Seat - 32 300 primeraka

Elektronska kontrola motora: Nissan, Renault, Volvo - 6 537 primeraka

Menjač: Nissan - 4 654 primeraka

Nosači haube: BMW - 10 000 primeraka

Svetla: Volvo, Opel - 2 116 primeraka

Sistem volana: Kia, Hyundai, Citroen, Opel, Mercedes, Toyota, Peugeot, Volvo - 157 232 primerka

Kočnice: Audi, Renault, Mercedes, Dacia - 104 537 primeraka

Zadnja osovina: VW, Toyota, Citroen, Peugeot - 15 143 primerka

Točkovi: Fiat, Citroen, Honda, Renault, Toyota, Ford - 2 458 primeraka

Brava: Opel - 4 223 primerka

Sedište vozača: Toyota - 8 737 primeraka

Pojas: Hyundai, Mercedes, Nissan, Kia - 16 206 primeraka

Zadnja vrata: VW, Citroen, Peugeot - 284 000 primeraka

Krovni nosači: Renault - 7 422 primerka