Porshe Cayman S

Porshe Cayman S

Porshe Cayman S

Uvek kada izađe novi model Porschea izostane ono što bi se dogodilo da je u pitanju neko drugi. Naime, već godinama ovo je možda i jedini proizvođač od koga se očekuje, i to u pozitivnom konteksdu, da svaki novi model podseća izgledom na prethodne. Tako gledajući u slike novog Caymana za 2006. godinu zaključujemo po prednjem i zadnjem delu, pa i bočnoj silueti da je u pitanju stvarno Porsche.

Uvek kada izađe novi model Porschea izostane ono što bi se dogodilo da je u pitanju neko drugi. Naime, već godinama ovo je možda i jedini proizvođač od koga se očekuje, i to u pozitivnom kontekstu, da svaki novi model podseća izgledom na prethodne. Tako gledajući u slike novog Caymana za 2006. godinu zaključujemo po prednjem i zadnjem delu, pa i bočnoj silueti da je u pitanju stvarno Porsche.

Cayman S na tržište izlazi 2006. godine. Po najavama fabrike on bi trebao da zauzme svoje mesto između Boxstera i većeg i snažnijeg 911. Od prvog poseduje snažniji, a od slabijeg slabiji agregat, ali i nižu cenu.
Bilo kako bilo, u model Cayman ugrađuje se aluminijumski bokser motor sa 6 cilindara, od 3,4 hiljade kubika i 295 KS koje postiže pri 6250 o/min. Obrtni moment koji se pri tome javlja nije zanemarljiv i iznosi 340 Nm pri 4400 o/min. Takođe, kad se doda da ubrzanje do 100 km/h iznosi 5,1 sekundu sa šestostepenim manuelnim i 5,8 sa petostepenim tiptronic menjačem, onda onih 295 KS i ne zvuči tako malo.

Maksimalna brzina se u oba slučaja razlikuje dokazujući da je manuelna transmisija jedan od osnovnih postulata sportske vožnje. Naime, ona je, takođe, nešto bolja sa manuelnim i iznosi 275 km/h, dok sa tiptronic menjačem iznosi 265 km/h.