Opel Insignia Biturbo

Opel Insignia Biturbo

Opel Insignia Biturbo

Opel nastavlja da unapređuje i usavršava svoju veoma uspešnu perjanicu, Insigniju. Spreman za 2012. godinu, Opel kruniše svoju ponudu dizel motora novim, dinamičnim i veoma ekonomičnim biturbo motorom.

Dvolitarski CDTI agregat ne samo da razvija snagu od 195 KS i obrtni moment od 400 Nm, već limuzina sa četvora vrata, pogonom na prednje točkove i manuelnim menjačem troši svega 4.9 litara na 100 kilometara (emisija: 129 g/km CO2). Prema tome, Insignia sa dvolitarskim CDTI biturbo motorom je jedan od najekonomičnijih automobila srednje veličine.

Od proleća 2012. godine verzije sa pogonom na sve točkove (AWD) moći će da se naruče sa supersportskom šasijom koja dolazi u kombinaciji sa prednjim vešanjem iz  modela Insignia OPC (Opel performans centar). Ovo vešanje se zasniva na podupiračima visokih performansi (HiPerStruts). To dodatno poboljšava voznu dinamiku. Štaviše, aktivna bezbednost Insignije je poboljšana zahvaljujući sistemima za pomoć vozaču.

Opelov vrhunski model: dobitnik nagrada i veoma uspešan

Od svoje premijere 2008. godine Insignia je osvojila oko 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada, uključujući prestižnu nagradu “Automobil godine 2009”. Pohvale automobilskih stručnjaka se odražavaju i u konstantno visokoj potražnji: Opelov najbolji model je zabeležio prodaju od blizu pola miliona primeraka. U 2011. godini, Insignia je zabeležila visoke stope rasta na ključnim tržištima (uključujući Veliku Britaniju, Rusiju i Tursku).

U Nemačkoj je hatchback limuzina sa petora vrata nesporni lider u svom segmentu po pitanju prodaje. Opel se takođe može pohvaliti najekonomičnijim benzinskim motorom u srednjem segmentu, zahvaljujući Insigniji sa turbo ecoFLEX motorom od 1.4 litara i 140 KS (5.7 litara na 100 km, 134g/km CO2). Najnovija tehnološka poboljšanja su osnova kontinuiranog uspeha najboljeg modela iz Riselshajma, a uklapaju se i u rastuću potražnju za vrednim dodacima.

Inteligentna biturbo dizel tehnologija

Vrhunac četvorocilindričnog komonrejl motora je sekvencijalni dupli turbo sistem sa dve faze punjenja. Ova tehnologija je do sada bila ograničena na svega nekoliko skupljih brendova. Međutim, Opel je sada čini pristupačnom za širi segment klijenata. Kupci imaju mogućnost da kombinuju novi motor sa pogonom na prednje ili na sve točkove (AWD). Insignia sa dvolitarskim CDTI biturbo motorom je dostupna u svim karoserijskim verzijama.

Novi dvolitarski CDTI biturbo motor od 195 KS sa obrtnim momentom od 400 Nm je dizajniran da obezbedi posebno agilne, osetljive i glatke performanse prilikom ubrzavanja. Insignia limuzina sa pogonom na prednje točkove (FWD) i šestostepenim manuelnim menjačem dostiže brzinu od 100 km/h za svega 8.7 sekundi, a maksimalna brzina joj je 230 km/h. Sa potrošnjom od svega 4.9 litara na 100 kilometara, potrošnja goriva i emisija štetnih gasova (129g/km CO2) je veoma niska. Sve verzije sa manuelnim menjačem su opremljene tehnologijom Start/Stop (kreni/stani), što Insigniju čini jednim od najekonomičnijih automobila srednje veličine.

Sekvencijalno punjenje osigurava glatko razvijanje snage

U Insignijinom inovativnom biturbo sistemu dva turbo punjača različitih dimenzija rade ili odvojeno ili zajedno. Opel je jedini proizvočač u konkurenciji automobila srednje veličine koji nudi ovaj sofisticirani sekvencijalni sistem turbo punjača u dizel motoru. Manji turbo punjač obezbeđuje veoma brzo ubrzanje pri malim brzinama motora. To znači da papučica za gas reaguje momentalno i sprečavaju se nepoželjni efekti kašnjenja turbine. Iznad 1250 obrtaja vozač već može da izvuče obrtni moment od 320 Nm, dok je pri 1750 obrtaja u minuti obrtni moment 400 Nm.

Opel je dodatno poboljšao ekonomičnost motora primenivši inovativnu Cleantech tehnologiju, koja kontroliše proces sagorevanja pomoću električnog sistema zatvorene petlje. Senzori instalirani na grejačima mere pritisak više od 100,000 puta u minuti, osiguravajući da motor uvek radi unutar optimalnog opsega koji obezbeđuje maksimalne performanse, kao i minimalnu potrošnju goriva i emisiju ugljen-dioksida.

Zahvaljujući novom vrhunskom dvolitarskom biturbo CDTI motoru, Opel Insignia se sada može pohvaliti izborom od četiri komonrejl turbo dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem snage od 110 KS do 195 KS.

Početna cena za model 2.0 DTR Sport 4x4 as Start/Stop tehnologijom iznosi 28,044 evra.

Opel