Nova Opel Meriva: Šampion fleksibilnosti

Nova Opel Meriva: Šampion fleksibilnosti

Nova Opel Meriva: Šampion fleksibilnosti

Opel proširuje svoju šampionsku ulogu u klasi monokeb vozila sa sledećom generacijom Merive, donoseći inovacije poput FlexDoor, FlexSpace, FlexRail i FlexFix.

Opel proširuje svoju šampionsku ulogu u klasi monokeb vozila sa sledećom generacijom Merive, donoseći inovacije poput FlexDoor, FlexSpace, FlexRail i FlexFix - i podiže raznolikost na novi nivo kakav još nije viđen u njenoj klasi. Međutim to ne čini na uštrb izvrsnog novog izgleda Merive.

Pronoseći Opelov novi jezik tečnog dizajna uz bezkompromisnu usredsređenost na kvalitet, nova Meriva uključuje i najširi izbor boja enterijera koji je Opel ikada ponudio u jednom modelu. 

Inovativna fleksibilna rešenja olakšavaju ulazak i oslobađaju prostor 

Merivina vrata sa zadnjim otvaranjem, prva u segmentu otvaraju novu dimenziju u pristupu zadnjim sedištima. Dizajn optimizuje veličinu otvora vrata korišćenjem prostora koji zauzima luk zadnjeg točka kod vrata sa prednjim otvaranjem. Postavljanjem šarki vrata u zadnjem delu na zadnjem stubu, prostor za ulazak i izlazak je širi. Ujedno je i viši jer je pristup ulazu blizu srednjeg stuba gde je više mesta između krova i poda.

FlexDoors vrata su takođe unapredila i ergonomiju. Roditelji mogu da stoje na mestu koje je obično bilo zauzeto otvorenim vratima, čime se olakšava pristup bebama i maloj deci i njihovo vezivanje pojasevima. Odrasli mogu prosto da iskorače napred kada sedaju ili izlaze sa zadnjeg sedišta, bez potrebe za izvijanjem preko luka. Merivina FlexDoors vrata otvaraju se gotovo do 90 stepeni, što je mnogo šire nego kod običnih vrata, čime se olakšava odlaganje tereta.

Pristup zadnjoj kabini je takođe lakši nego kod automobila sa uzanim prostorom. Važno je istaći, kada su otvorena i prednja i zadnja vrata istovremeno, FlexDoors vrata stvaraju bezbednu zonu: I roditelji i deca mogu izaći iz auta bez vrata koja bi ih razdvajala, držeći decu na oku.

Pored toga, FlexDoors vrata su bezbedna. Opelovi inženjeri razvili su sistem fail-safe koji osigurava da vrata budu zaključana i zabravljena kad god je vozilo u pokretu pri brzinama većim od 4 km/h. Kako bi se obezbedio optimalan učinak i pouzdanost, sofisticiran bezbednosni sistem upozorava vozače sve vreme ako vrata nisu potpuno zatvorena.

Opelove inovacije obezbeđuju odlaganje malih predmeta i velikog dodatnog prtljaga

Merivin koncept FlexRail središnje konzole predstavlja još jednu inovaciju. On obezbeđuje pogodan i prilagodljiv prostor za odlaganje za širok spektar predmeta u svakodnevnoj upotrebi - od kesa i časopisa do ipoda, cd-a i kutija sa maramicama. Između prednjih sedišta je dobijen dodatni prostor podizanjem menjača i ugradnjom električne kočnice za parkiranje, koja je standardan deo opreme na svim verzijama. 

Poboljšane mogućnosti odlaganja se pružaju širom kabine, koja je izvedena tako da smesti predmete za koje je Opelovo istraživanje utvrdilo da se najčešće prevoze u automobilu, kao što su 1.5 litarska boca koja se odlaže u džepove na predjim vratima.

U zadnjem delu, Merivin FlexSpace koncept sedenja, vodeći u klasi, nudi prilagodljivu konfiguraciju kabine bez potrebe za pomeranjem bilo kog sedišta. Poboljšan je zarad intuitivnijeg rada sa lakim pokretanjem u jednom koraku, prilikom pomeranja zadnjih sedišta ili pri obaranju naslona sedišta. Ovo omogućuje Merivi lak prelaz iz dvoseda u petosed. Alternativno, sva zadnja sedišta se mogu potpuno spustiti zarad optimalne fleksibilnosti za prevoz tereta.

FlexFix nosač bicikla predstavlja novost kod Merive. Ova Opelova inovacija klizi iz zadnjeg branika i u njega poput fioke, olakšavajući prevoz bicikala obzirom da nisu potrebni nikakvi posebni alati niti nastavci, kao ni dodatni prostor u garaži. Nosač prima dva bicikla i, kada se ne koristi, nevidljivo se uklapa u zadnji branik Merive.

Udobna sedišta dobra za leđa

Potpuno nova sedišta su potporna i prostrana, tako da nude nivo udobnosti kakav odgovara većim vozilima. Opseg podešavanja prednjih sedišta je takođe vodeći u klasi. Ergonomična sportska sedišta, sa naginjanjem, električno lumbalno podešavanje, nasloni za glavu podesivi u četiri pravca i sedište na izvlačenje za putnike napred su uvedeni kao opcija za varijante Enjoy i Cosmo. Ta sedišta su odobrena od strane Aktion Gesunder Rücken e.V. (Akcija za zdrava leđa) - nezavisnog panela stručnjaka za ergonomiju u Nemačkoj.

Optimizovana vidljivost i bezbednost

Nova Meriva optimizuje prednosti vrhunske vožnje monokeb vozila nudeći čak poboljšanu vidljivost napred i nazad. Spuštena prednja ploča, poravnati prednji stubovi i veći prednji trougaoni prozori svi odreda doprinose punoj kontroli nad vožnjom. Za putnike na zadnjim sedištima, jedinstven valovit dizajn u pojasnoj liniji povećava dubinu zadnjih stakala, poboljšavajući pogled sa zadnjih sedišta, naročito deci.

Novost kod Merive je opciona ponuda panoramskog staklenog krova u punoj dužini. Dug gotovo dva metra i opremljen sa električnim zastorom, to je najveći u ponudi stakleni krov u segmentu malih monokeb vozila koji dodatno doprinosi osećanju prostranosti unutar vozila.

Bezbednost vožnje se može poboljšati sistemom prilagodljivog prednjeg osvetljenja, koji uključuje dinamično zakrivljeno svetlo i statičko ugaono svetlo.

Kvalitet dizajna očigledan na prvi pogled

U unutrašnjosti i spoljašnjosti, Meriva odražava Opelov novi dizajnerski jezik - vajarsko umeće susreće nemačku preciznost - unapređuje kvalitet koji je već viđen na Insigniji i novoj Astri. Spuštena krovna linija, Opelov bočni potpis u vidu oštrice, kao i krilovito oblikovana dnevna svetla daju novoj Merivi njen svež i izražajan identitet.

U unutrašnjem delu, pripijena krilovita instrument ploča stvara topao i pozivajući ambijent kabine. Nakošena unapred, središnja konzola daje svoj doprinos ovome i dodaje sportske crte. Unutrašnjost se isporučuje u šest različiih nivoa boja i opreme, u opsegu od tradicionalne, savremene elegancije do avanturističkijeg urbanog šika, što predstavlja najširi opseg koji je Opel ikad ponudio u jednom modelu. Visok standard uklapanja izabranih tekstura i materijala, kao i izgled i ukrasi komandnih elemenata tipični su za skuplja vozila.

Motiv krilovite instrument ploče i tapacirung su u Jet crnoj boji kod varijante Essentia. Enjoy nivo se isporučuje u Jet crnoj, Curry crvenoj ili kakao/svetlo kakao boji krila i tapacirunga sedišta. Cosmo, model koji predstavlja vrhunac ponude, donosi bogat, reljefni tapacirung u Morrocana crnoj boji i šavovima u kontrastnoj boji. Nude se kombinacije dve boje: antracit/crna ili kakao/svetlo siva.

Sve u svemu, nova Meriva isporučuje izražajniji dizajn i veću fleksibilnost, čime učvršćuje svoje vođstvo u segmentu malih monokeb vozila na evropskom tržištu. Spoj oblika i funkcije nikad nije tako dobro izgledao.

General Motors, Opel