Nova japanska limuzina, Mazda 6

Nova japanska limuzina, Mazda 6

Nova japanska limuzina, Mazda 6

Ako se namečki proizvođači diče istrajnošću svojih automobila onda se Japanci svakako izdvajaju savršenim dizajnerskim rešenjima, kvalitetom koji se od motora prenosi i na završnu obradu i nesvakidašnjem uživanju u vožnji koju nude njihove limuzine poput ove koju nam je "Mazda" donela.

Od svoje pojave na tržištu 2012. najveća limuzina iz Mazde, model "Mazda6", osvojio je kupce ali i kritičare ponudom uživanja u vožnji, visoko-kvalitetnih delova , savršenim KODO dizajnom i visokim stepenom bezbednosti. Japanci nisu sedeli skrštenih ruku, u 2016. su ušli sa redizajniramo verzijom limuzine koja će se na našim putevim češće viđati kako godine budu odmicale jer naši kupci, barem za sada, još uvek ne mogu da je priušte.
Spolja posmatrano "Mazda6" je pravo otelotvorenje KODO dizajnersko jezika koji je zaslužan za savršene linije gotovo svih Mazda modela. Kako su Japanci to opisali "ovaj dizajn objedinjuje intelekt, eleganciju, emociju, dimaničnost kako bi ostavio snažan utisak". Prepoznatljivo krilo zajedno sa prednjom rešetkom redizajnirani su tako da dobiju 3D efekat. Prednji farovi izgledaju kao oči koje pilje direktno u vas, zadnji su dobili LED svetla koja ostavljaju oštar trak u mraku, alu-felne od 19 inča uz boju visokok sjaja mogu se kombinovati sa devet različitih boja karoserije.
Unutar kabine vas čekaju kvalitetni materijali završne obrade, sedišta koja mogu biti obložena belom ili crnom kožom, po želji kupca, kožni volan, aluminijumski detalji. Poradilo se na tome da svi delovi budu minimalno odvojeni, odnosno da razmak između dela bude jedva primeta kako bi kabina odavala utisak kompaktnosti. Instrument tabla je značajno izmenjana i dobila je na širini. Centralni displej sadrži ekran veličine sedam inča a sve komande su na dohvat ruke vozača.
Kada su agregati u pitanju tu mnogo iznanađenja nema, Mazda se proslavila svojom SKYACITVE tehnologijom koja obezbeđuje dovoljno snage u agregatu za udonu vožnju uz ekonomičnu potrošnju. Najsnažniji agregat biće benzinac zapremine 2.5 litara koji zahvaljujući NVH sistemu obezbeđuje manju buku u kabini, konkretno 10% manje buke pri vožnji van asfalta i čak 25% manje buke kada se vozi na dobrom putu. Tu su šestostepeni manualni i automatski menjač kao i različiti režimi vožnje.
Kada su tehnološki sistemi u pitanju Mazda je uvek znala da napravi dobar balans u odabiru; dovoljno tehnologije da automobil pruža najbolje performanse, najbolji užitak za vozače uz dobru uštedu ali bez preterivanja i uvođena prekomplikovanih sistema koji kroz par godina donesu glavobolje. Zato su tu električna parking kočnica (EPB), "i-ACTIVSENSE" paket bezbednosnih sistema, "i-ELOPP" sistem za prikupljanje energije nastale usled kočenja, "i-stop" start-stop sistem kao i Mazda "Connect" sistem koji omogućava vozaču da poveže svoj pametni telefon sa kompjuterom automobila.