Honda CR-V (ne)vuče na svim točkovima

Honda CR-V (ne)vuče na svim točkovima

Honda CR-V (ne)vuče na svim točkovima

Moderni SUV automobili su više gradski modeli sa nešto većom šasijom i većim odstojanjem od zemlje, nego što su pravljeni da vas provuku kroz neravne šumske puteve. Dokaz za to je i jedan automobil koji se sigurno ne bi snašao van asfalta.

Automobil Lada Niva 4x4 je pravo oličenje automobila koji nije previše praktičan, krut je na putu, u kabini dominira plastika a potrošnja, kada se aktivira vuča na svim točkovima skače za hiljadu procenata. Da, sve je to tačno, ali ste barem bili sigurni da ta vuča na svim točkovima zapravo i znači da automobil vuče na "sve četiri".

Moderni SUV automobili su kao deo standardne opreme dobili i pogon na svim točkovima. Ali ne uspevaju baš svi da taj implement demonstriraju kada je to potrebno. Ovoga puta greška je uočena na automobilu Honda CR-V.

Šveđani su napravili mali test koji pokazuje da pomenuti SUV koristi samo prednje točkove kao pogonske a da od vuče na svim točkovima kojom se model ponosi nema ni traga ni glasa.