Borković ponovo na podijumu

Borković ponovo na podijumu

Borković ponovo na podijumu

Srpski i evropski šampion osvojio treće mesto u generalnom plasmanu na ETCC trkama u Pergusi. U prvoj trci Borković bio drugi, a u drugoj treći.

Srpski i evropski šampion osvojio treće mesto u generalnom plasmanu na ETCC trkama u Pergusi. U prvoj trci Borković bio drugi, a u drugoj treći.

Dušan Borković i NIS Petrol Racing Team su ponovo briljirali. Sa novim automobilom (Chevrolet Cruz S2000), u koji je prvi put ušao dan pred trku Borković je na Siciliji ostvario veliki uspeh u ETCC-u (Evropskim kupu za turing automobile), jednom od najprestižnijih evropskih šampionata pod okriljem FIA. Na autodromu u Pergusi Borković je u najjačoj S2000 klasi u prvoj trci osvojio drugo mesto, u drugoj je bio treći, tako da je u ukupnom plasmanu danas osvojio treću poziciju. Dve trke pre završetka sezone naš automobilski as se nalazi na trećem mestu i u generalnom plasmanu što predstavlja veliki i po mnogima iznenađujući uspeh u debitantskoj sezoni u ETCC-u.

Tokom prethodne noći članovi NIS Petrol Racing Team-a su radili na podešavanju svih parametara na automobilu i čišćenju hladnjaka kako bi otklonilili problem sa grejanjem motora od prethodnog dana. Već na zagrevanju pred prvu trku videlo se da će ovo biti Borkovićev dan. Duca je postigao najbolje vreme i pun samopouzdanja startovao u trci sa devete pozicije. Hrabrom i mudrom vožnjom sustizao je rivale koji su se nalazili ispred njega da bi u završnici trke izborio drugu poziciju. Kroz cilj je prošao odmah iza Fulina, a prema zvaničnim rezultatima Borković je u prvoj trci postigao najbolje vreme.

Prema pravilima takmičenja, kao drugoplasirani u prvoj trci naš šampion je u drugoj trci startovao sa 7 pozicije. Kao i u prvoj vožnji Borković je krenuo silovito i iz kruga u krug je popravljao plasman. Borković u finišu trke nije mogao da izvuče maksimum od Chevroleta jer je posle jednog od brojnih kontakata na stazi ostao bez auspuha. I u takvoj situaciji Dušan je do samog cilja bio “za vratom” Fulinu, ali nije želeo da preterano rizikuje, tako da je kroz cilj prošao treći. U štabu NIS Petrol Racin Team-a pored staze počelo je veliko slavlje. U zagrljaju su se odmah našli srpski, hrvatski i španski stručnjaci koji su uložili velike napore da pripreme automobil koji je izdržao sve izazove teške staze u Pergusi.

- Presrećan sam. Hvala momcima koji su sjajno pripremili automobil. Obe trke su bile veoma teške, sa puno opasnih kontakata, ali sve se dobro završilo. Ni sam ne mogu da verujem da sam tek juče prvi put seo u Chevroleta i praktično bez pravog testa uspeo da se popnem na postolje i osvojim dosta bodova. Verujem da možemo biti još bolji poslednjeg takmičarskog vikenda, kada će u Češkoj biti vožene još dve trke. Pokušaćemo da u Brnu pobedimo Fulina na njegovoj stazi i debitanstku sezonu završimo u samom vrhu. Dogodine idemo da osvojimo ovo prestižno evropsko takmičenje, pa pravac WTCC (Svetski šampionat turing automobila). Hvala NIS-u i NIS Petrolu, Gradu Pančevu, Ministartsvu omladine i sporta i svima koji su pratili trke i navijali za nas. Divno sam se osećao kada sam na pobedničkom postolju ponosno mahao zastavom Srbije. Idemo dalje ka novim uspesima - izjavio je po završetku ceremonije dodele priznanja Dušan Borković.

Poslednje dve trke u sezoni biće vožene 6. oktobra na stazi u Brnu (Češka).

Zvanične rezultate i trenutni plasman vozača možete preuzeti sa sajta takmičenja.

NIS Petrol Racing Team