-12. INTERSPEED RALLY - SRDJAN PETROVIC VOZI NOVI RELI SA NOVIM SUVOZACEM

-12. INTERSPEED RALLY - SRDJAN PETROVIC VOZI NOVI RELI SA NOVIM SUVOZACEM

-12. INTERSPEED RALLY - SRDJAN PETROVIC VOZI NOVI RELI SA NOVIM SUVOZACEM

Prosle godine povreda ahilove tetive ga je sprecila da se oproba na stazama Fruske Gore. Iako nastupa u automobilu koji nije vrhunski pripremljen, na stazama koje ne poznaje, i sa novim suvozacem, Srdjan Petrovic obecava dobru ’partiju’ na 12. Interspeed reliju...



- Mali osvrt na Sajamski reli.

’Malo je ranije sve pocelo. Sneg na Avali, kisa na Kosutnjaku, ali dobro , uslovi su isti za sve takmicare. Ceste promene uslova jesu jedna od osnovnih karakteristika reli sporta, i onaj ko se najbolje prilagodi uslovima pravi najbolje rezultate. Uostalom, to i jeste car relija. Sto se organizacije tice, ja ne bih nista posebno istakao. Treba biti objektivan, cak se i relijima, kao sto je Monte Carlo, otkazuju brzinski ispiti iz sasvim trivijalnih razloga, tako da je sve to deo igre.’

- Ove sezone nastupas u novom automobilu. Kakvi su prvi utisci ?

’Automobil je nov, ali nije kompletiran za reli nastupe. Menjac nema ’skracenja’, nema ’sper’, nema pripremljene vitalne delove, tako da ima jos dosta toga da se doradi. Problem, naravno sponzori. Malo ih je, odnosno bolje reci sponzora nema. Koliko cujem, vecina vozaca ima problema sa pronalaskom sponzora, izuzev Vlade Petrovica, Bude (Srdjan Visnjic) i mozda Tose (Todor Stamenkovic) koji su napravili male pomake po tom pitanju. Sve ostalo je, uglavnom privatno finansiranje, a sport je jezivo skup. ’


- Koliko ce to uticati na rezultat ?

’Razlika izmedju automobila sa ’skracenjima’ i ’sperom’ i automobila bez pomenutih reparacija je ogromna, mogao bih reci nenadoknadiva. Medjutim, istakao bih da to nece biti presudan faktor na stazama gde se vozi Interspeed Rally. Staze su izuzetno brze, sa dosta brzim pravcima. Upravo sam u utorak bio na stazama koje su u programu prvog dana relija, malo sam trenirao.’

- Kako ocenjujes itinerer 12. Inerspeed relija ?


’Uh, staze su brze, dosta brze. Ja prvi put vozima ovaj reli, za razliku od mojih konkurenata koji stazu znaju napamet, znaju svaki kamen .’

- Da li tebi odgovaraju brze staze?

’Meni je svejedno. Ja ne biram. Svestan sam da je se tesko trkati sa momcima koji se na ovim stazama trkaju nekoliko godina. Po tom pitanju smo neravnopravni. Ja staze ne znam napamet i ne volim da ucim staze napamet.’

- Da li to znaci da ces svoju sansu cekati na BI ’Kosutnjak’ ?


’Ha, ha, ha. Pa, dobro, Kosutnjak, sticajem okolnosti, poznajem veoma dobro, ali to je samo jedan brzinski ispit. Istakao bih jos jednu bitnu stvar. Promenio sam suvozaca. Nasao sam suvozaca koji ima 65 kilograma ! Ha, ha. U pitanju je Bosko Olickov. Bio je suvozac Marku Hofmanu i imali su veoma zapazene rezultate upravo na stazama koje ja ne poznajem, tako da mislim da ce mi njegova pomoc biti izuzetno vazna. Vec smo prosli stazu zajedno. Brzo se habituirao. Malo se isprepadao prvi dan, ali sada je sve OK, cita na vreme.’

Goran Saric - KGauto