VW "Polo", prvi utisci

VW "Polo", prvi utisci

VW "Polo", prvi utisci

Poslednji redizajn proverenog hečbeka iz Nemačke doneo je ne samo stilske već i izmene u ponudi motora. Da li je to promena na bolje ili na gore, evo šta govore prvi utisci.

Redizajnirani Volkswagen "Polo" dobio je novi agregat u postavi. Umesto postojećeg benzinca zapremine 1.4 litara došao je "čistiji" jednolitarski benzinac koji se može dobiti u dve verzije, sa 59 i 108 konjskih snaga što nikako nije mala razlika. Evo kakvi su prvi utisci po pitanju snažnije verzije.

Zahvaljujući činjenici da se ovde radi o turbo agregatu imamo maksimalni obrtni momenat od 200Nm. Snaga se prenosi preko šestostepenog manualnog menjača koji ima šestu brzinu koja dobro dođe. Start/Stop sistem je tu kao i "BlueMotion" tehnologija zahvaljujući kojoj ovaj hečbek ima kombinovanu potrošnju od 4.3 litara na 100 kilometara.

Unutrašnjost kabine varira u zavisnosti za koji nivo opreme se odlučite. "R-Line" znači da će u kabini sve podsećati na trkački stil vožnje. Sedišta dolaze sa dodatnom potporom od mikrofibera, glava menjača je prekrivena kožom kao i ručna kočnica, tu je multifunkcionalni menjač, ekran osetljiv na dodir veličine 6.5 inča, osam zvučnika, Bluetooth konekcija, satelitska navigacija, automatska klima, tempomat, elektronski podesiva sedišta...Spolja, prednji i zadnji branik se razlikuju od onih kod drugačijih varijanti, napred se nalaze LED svetla dok su zadnja zatamnjena što nije uobičajeno za jedan "BlueMotion" automobil ali mu zato i cena od 24 650 evra nije u rangu nekih drugih "Polo" verzija.

A sada, za one koji su skeptični prema snazi i živahnosti jednolitarskog agregata - Polo je sjajna kombinacija automobila koji je ekonomičan a pruža uživanje u vožnji. Komforan je u vožnji, dobro leži na otvorenom putu dok u gradu pruža precizan odzir komandi, pri većim brzinama nivo buke se povećava a ukoliko rešite da vozite velikim brzinama na auto-putu nemajte sumnje da će se to odraziti na potrošnju.

Mesta u kabini ima dovoljno kao i pregrada za odlaganje sitnica. Kvalitet izrade je u rangu kvalitetnih hečbek modela. Vozaču je na raspolaganju veliki broj podešavanja koji bi trebalo da ga stavi u idealan položaj za vožnju. Sve u svemu zaista dobru ocenu zaslužuje novi "Polo" uz malu zamerku na, pa ne visoku, ali da kažemo "jaku" cenu.