Opel Insignia 1.8 VVA 103 kW/140 KS 6MT 4 vrata

od 20.872 €
Opel Insignia  1.8 VVA 103 kW/140 KS 6MT 4 vrata

Opel Insignia 1.8 VVA 103 kW/140 KS 6MT 4 vrata

Počev od sopstvenog debija, Opel Insignia je osvojila više od 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada, uključujući i prestižnu titulu automobila godine. Kupci su ovaj veliki uspeh potvrdili velikom potražnjom – preko 400,000 jedinica perjanice brenda je prodato do danas. Sa novim benzinskim motorima i vrhunskim tehnologijama, Insignia je na putu da nastavi svoj uspešan hod modelom za 2012. godinu. 
 
Novorazvijeni 1.4 turbo ecoFLEX benzinski motor, proizvod beskompromisnog smanjenja. Kroz spoj sa šesto-stepenim manuelnim prenosnim mehanizmom, Start/Stop tehnologijom, električnom podrškom upravljanju, aerodinamičnom podkaroserijom i gumama niske otpornosti veličine 225/50 R 17, to je najekonomičniji benzinski motor u čitavom segmentu vozila srednje veličine.
 
Zajedno, ove mere smanjuju potrošnju goriva 1.4 turbo motora u odnosu na prethodnu  1.8-litarsku verziju, takođe sa 103 kW/140 ks– za dve litre kod vozila u sedan verziji na 5.7 litara na 100 kilometara. Emisije CO2 smanjene su za 45 grama na 134 grama po kilometru – što je, u oba slučaja, smanjenje za više od 25%. Istovremeno, obrtni momenat koji daje najekonomičniji benzinski motor u svojoj klasi povećan je za gotovo 15% na 200 Nm. 
 
Sa ovim performansama Insignia 1.4 turbo ecoFLEX može da ubrza od 0 do 100 km/h za svega 10.9 sekundi, uz dostizanje maksimalne brzine od 205 km/h. Opelov najbolji model dostupan je sa ovom pogonskom varijantom kao sedan ili kao Sports Tourer i – sa potrošnjom od 5.9 litara na 100 km i emisijom od 139 g/kmCO2 – takođe postavlja standarde u segmentu karavana. 
 
Podešenja na novoj pogonskoj grupi takođe uključuju optimizaciju stepena prenosa, što za posledicu ima smanjenu potrošnju i povećanu agilnost. Sistem električne podrške upravljanju REPS (Rack Assist Electric Power Steering -  Električna podrška zupčastoj letvi) po prvi put prisutan na Insigniji pruža dodatnu udobnost. Njegove upravljačke osobine se sada mogu još fleksibilnije prilagoditi svakoj voznoj situaciji. Značajno unapređenje REPS sistema donosi mogućnost uštede goriva i smanjenje emisije CO2. S obzirom na to da se tokom rada ne oslanja stalno na hidrauličnu servo pumpu sistem električne podrške upravljanju je aktivan samo kada je to potrebno.
 
Dvolitarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem u spoju sa vrhunskim pogonom na četiri točka ulazi u novu modelsku godinu sa izlaznom snagom uvećanom za 30 ks. Dostupan je sa šestostepenim ručnim menjačem ili automatskim menjačem. Motor isporučuje 185 kW/250 ks i maksimalan obrtni momenat od 400 Nm (prethodno 350 Nm). Ovaj moćan pogon sa manuelnim prenosom ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 7,5 sekundi. Najviša brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.
 
2-litarski turbo motor predstavlja impresivan dokaz za tvrdnju da je povećana izlazna snaga uz smanjenu potrošnju goriva moguća. Zahvaljujući opsežnim merama poput Start/Stop sistema i guma niske otpornosti, Opelovi inženjeri postigli su smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 na 8,4 l/100 km i 197 g/km (prethodno: 8.9 l/100 km, 209 g/km CO2). Sa ovim rastom snage i obrtnog momenta i  Insignia 2.0 turbo 4x4 deluje ubedljivo kao automobil vrhunskih performansi u premijum segmentu vozila srednje veličine.
 
Opel Start/Stop sistem ne nalazi se samo na dva prethodno pomenuta modela. 2.0 turbo motor sa 162 kW/220 ks sa pogonom na prednje točkove i šestostepenim  menjačem uskoro će biti na raspolaganju sa štedljivom tehnologijom potrošnje goriva – uključujući  aerodinamičnu podkaroseriju i gume sa optimizovanim trenjem. 
 
Ovim se potrošnja goriva smanjuje za 0.5 litara na 7.6 litara na 100 kilometara. Start/Stop sistem je kao riba u vodi u gradskoj vožnji, gde je moguća ušteda do jedne litre goriva na 100 kilometara. Emisija CO2 u kombinovanom ciklusu vožnje smanjena je na 179 u odnosu na prethodnih 189 grama po pređenom kilometru.
 
Novi informativno-zabavni sistemi Navi 600 i Navi 900 Europa znatno su unapređeniji u odnosu na prethodne verzije zasnovane na CD-u ili DVD-ju po pitanju mogućnosti koje nude. Sve mape pohranjene su na SD karticama, a mogu se prilagoditi individualnim potrebama korisnika. Pored fabrički podešenih tačaka interesovanja (POI), dodate tačke mogu se preuzeti i sačuvati na sistemu. Vozač može da izabere pojedinačne tačke(POI) i sačuvati ih kao takve u adresar. Još jedna praktična crta je: pored najbržih i najkraćih pravaca, navigacioni sistem dozvoljava i izbor najekonomičnijih, tj. pravaca na kojima je najniža potrošnja goriva. 
 
Navi 900 Europa sistem ujedno nudi i funkcije prepoznavanja glasa i beleženja pređenog puta – sa mogućnošću razdvajanja poslovnih i privatnih putovanja. Dodatna POI najava obaveštava vozača o tačkama interesovanja u neposrednoj blizini zvučnim signalom, tekstom ili popapom. Kada je u pitanju “Edition” varijanta opreme, na raspolaganju je zvučni sistem Infinity naročito visokog kvaliteta. 
 
Opel Insignia nudi i dodatnu optimizaciju na modelu za 2012. godinu kada je u pitanju bezbednost. Nova Opelova prednja kamera, do danas korišćena za prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozoravanje na izlazak iz trake, sada ima i funkciju praćenja razmaka između vozila, koja sve vreme meri razmak od automobila napred u sekundama. Uključuje se automatski počev od brzine kretanja od 40 km/h i pomaže vozaču da izbegne sudare sa zadnjim delom vozila ispred i moguću kaznu za vožnju tik iza drugog vozila. Uzbunjivanje zbog mogućnosti frontalnog sudara pruža vizuelni signal na instrument tabli i zvučni alarm kojim se vozač obaveštava o pretnji sudara sa vozilom ispred. Pored toga, opciono dostupna prednja kamera u vezi sa AFL+ farovima, služi kao podrška visokog svetlosnog snopa.
 
Model Insignije za 2012. godinu ujedno nudi unapređenu udobnost i dodatnu eleganciju. Dostupan je na zahtev sa vrhunskom napa kožom “Indijanska noć” koja se ističe spojem visoko-kvalitetne crne kože sa kontrastnim opšivom u elegantnom konjak tonu. Izgled eksterijera rafiniran je novom tamno metalik Luxor zavšnicom koja, zavisno od svetla, ima  plavo-ljubičast odraz. Sportska, elegantna silueta Opel Insignije biće zaokružena u narednim mesecima mogućnošću izbora novih alu-felni sa upadljivim dizajnom.
 
Alen Vizer, Potpredsednik odeljenja prodaje, marketinga i postprodajnih usluga Opela, govori o tržišnom potencijalu optimizovane Opel Insignije: “Sa novim proizvodnim karakteristikama, naročito kada je u pitanju smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2, Insignia će pojačati odličan položaj u sopstvenoj klasi na dobrobit korisnika.
  • Komforan auto
  • Skupo odrzavanje
Gabariti
Dozvoljen tovar 622 kg
Dozvoljena težina prikolice, bez kočnica 750 kg
Dozvoljena težina prikolice, sa kočnicama, 8% uspon 1400 kg
Dozvoljeno opterećenje krova 100 kg
Dužina 4830 mm
Dužina sedalnog dela napred 490 mm
Dužina sedalnog dela pozadi 490 mm
Maksimalna dozvoljena težina 2025 kg
Maksimalna zapremina prtljažnika 1010 l
Međuosovinsko rastojanje 2737 mm
Rastojanje pedale-sedište 910-1160 mm
Rastojanje sedište-nebo napred 910 mm
Širina 1858 mm
Širina kabine napred 1500 mm
Širina kabine pozadi 1460 mm
Težina praznog vozila 1403 kg
Udaljenost naslona napred/pozadi 600-880 mm
Visina 1498 mm
Visina naslona sedišta napred 600 mm
Visina naslona sedišta pozadi 610 mm
Visina praga napred ? 560 mm
Visina praga prtljažnika 745 mm
Visina sedenja pozadi ? 340 mm
Zapremina rezervoara 70 l

Opel Dileri Srbija

Auto adresar
Glavne karakteristike
Broj sedišta 5
Broj vrata 4
Euro NCAP (poeni) 5
Gorivo Gasoline
Kombinovana potrošnja 7,6 l/100km
Maksimalna brzina 207 km/h
Maksimalna snaga (KS) 140 KS
Ubrzanje 0-100 km/h 11,4 s
Zapremina motora 1796 cm3
Zapremina prtljažnika 500 l
Motor i performanse
Broj cilindara 4
Broj stepeni prenosa 6
Broj ventila po cilindru 4
Emisija CO2 178 g/km
Katalizator Standardni
Maks. obrtni moment pri obrtajima 3800 o/min
Maks. snaga pri obrtajima 6300 o/min
Maksimalna snaga (kw) 103 kW
Maksimalni obrtni moment 175 Nm
Pogon FWD
Prečnik x hod klipa 80.5 x 88.2 mm
Prednje opruge Spiralne opruge
Prednje vešanje Nezavisno, McPherson
Prednji stabilizator Da
Prosečna potrošnja u gradu 10,5 l/100km
Prosečna potrošnja van grada 5,9 l/100km
Raspored cilindara Serijski
Sistem otvaranja ventila DOHC
Stepen kompresije 10,5 :1
Tip menjača Manuelni
Tip ubrizgavanja Multipoint ubrizgavanje
Turbo Ne
Zadnje opruge Spiralne opruge
Zadnje vešanje Multilink
Zadnji stabilizator Da
Paketi opreme
ACTIVE 23.878€
Cosmo 23.528€
Edition 22.220€
Insignia 20.872€
Pneumatici i sistem upravljanja
Dimenzije pneumatika 225/55R17
Prednje kočnice Samoventilirajući diskovi
Radijus okretanja 10,9 m
Trag točkova napred 1585 mm
Trag točkova nazad 1587 mm
Zadnje kočnice Diskovi

Slicni modeli